| Autore |
Discussione |
|
cayoeffe
paron dela baraca

Regione: F.,Venezia-Giulia
Prov.: Italia
Città: Trieste
3609 Messaggi |
Inserito il - 19/01/2007 : 12:01:00
|
Sono iniziati i lavori di costruzione del nuovo centro d'intrattenimento polivalente Freetime a cura della cooperativa emiliana Coopsette nell'area Noghere-Monte d'Oro (a lato della nuova autostrada, prima della galleria di Aquilinia) con un investimento di quasi 150.000.000 € e la realizzazione dovrebbe essere completata entro il 2008.
Una volta costruito, il Freetime avrà una superficie di oltre 80.000 metri quadrati, su 7 livelli (tra i più grandi d'Europa!): all'interno ospiterà, oltre agli spazi commerciali e pubblici esercizi, anche un cinema da 11 sale, un beauty center, un'area fitness e sport, e la possibilità di effettuare percorsi naturalistici sul Monte d'Oro!
|
Cayo! Effe
|
|
|
lele
Utente Bacuco

Regione: F., Venezia Giulia
Città: trieste
1350 Messaggi |
Inserito il - 19/01/2007 : 12:36:00
|
alla faccia...... capperi e sarà za pronto nel 2008 no ghe credo... cmq sarà una f**ada, a quell'epoca sara open anche l'autostrada, no servirà + la c.i. per andad in slovenia.... saremo al centro del mondo!!! |
Lele |
 |
|
|
MICH
Utente Bacuco

Prov.: Trieste
1295 Messaggi |
Inserito il - 19/01/2007 : 20:39:52
|
| basta che no sia come tutte le robe. sai parole e pochi fatti. deso i ghe da drio come dindi vederemo se i lo studa in tempo. ovviamente l'inaugurazion gaverà el patrocinio de FORUMTRIESTE.IT. se no che festa sarà? |
DAGHE DE MANIZA |
 |
|
|
alessandroxy
Utente Boba

Nota:
748 Messaggi |
Inserito il - 20/01/2007 : 17:56:06
|
Beh, diria ottimo per la concorrenza con la slovenia che ora la ga l'euro. Certo bisogna dir una roba, xe sai fora man. Za le "torri" le xe fora del centro (ma per fortuna xe bus frequenti), là passa solo la linea 20 che vien de Muggia, ma de Trieste? NIANCHE UNO. Anche se sarà strafigo e tanto altro, ghe andarò sai poco.Credo che andarò più facilmente nel nuovo centro commerciale che vegnerà fatto la dell'ex SILOS, vicinissimo la stazion. Costruido dalle Coop Nordest (non COOP operaie de Trieste) che sarà più facile raggiunger e secondo mi più figon. |
TRIESTE CITTA' SENZA FRONTIERE |
 |
|
|
MICH
Utente Bacuco

1295 Messaggi |
Inserito il - 21/01/2007 : 18:21:39
|
| anche la i fa un? ma se pol saver cosa se faremo de tutti sti centri commerciali? |
DAGHE DE MANIZA |
 |
|
|
cenerentola82
Utente Mulon

Regione: Estero
Prov.: Venezia Giulia
Città: Quel che resta de Trieste - Küstenland
392 Messaggi |
Inserito il - 22/01/2007 : 09:13:41
|
Citazione: Messaggio inserito da MICH
anche la i fa un? ma se pol saver cosa se faremo de tutti sti centri commerciali?
'ndaremo spender quei che no gavemo. |
La mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin |
 |
|
|
Blaghers
Utente "BLAGHERS"

Città: Tergeste
2510 Messaggi |
Inserito il - 22/01/2007 : 11:31:10
|
| Ma xe tuti che pianzi che no xe soldi eppur le Torri xe sempre piene soprattutto de domenica come mai ??!!?!?!?! |
Se pensi di aver visto tutto nella vita e non sei mai salito su un Land, allora ne hai visto solo la metà !! |
 |
|
|
MICH
Utente Bacuco

1295 Messaggi |
Inserito il - 22/01/2007 : 20:06:54
|
| per ciapar la calda e no pagar el gas a casa. visto che no i xe sti maledeti €€€ |
DAGHE DE MANIZA |
 |
|
|
Blaghers
Utente "BLAGHERS"

2510 Messaggi |
Inserito il - 22/01/2007 : 20:26:57
|
| i xe i xe sti euro, basta farte un giro de media world e te vedi sempre gente che compra qualche cosa !!! |
Se pensi di aver visto tutto nella vita e non sei mai salito su un Land, allora ne hai visto solo la metà !! |
 |
|
|
alessandroxy
Utente Boba

Nota:
748 Messaggi |
Inserito il - 22/01/2007 : 21:14:09
|
| forsi anche sarà i euro in tasca nostra, ma i risparmi non xe più come che iera con le rimpiante lire. |
TRIESTE CITTA' SENZA FRONTIERE |
 |
|
|
nevio
Utente Nagana

Regione: Friuli-Venezia Giulia
900 Messaggi |
Inserito il - 22/01/2007 : 21:25:09
|
| ma vara mi son d'accordo con blaghers e penso che la gente ga cambia' de mentalita' , secondo mi no i vol piu' risparmiar tanto ma spenderli perche' adeso la legge del commercio la xe tropo forte, tutte ste pubblicita' promozioni,saldi tutto l'anno quasi, ecco tutte ste robe spingi al consumo e spesso xe un consumo usa e getta,tipo non me piasi piu' quel che go lo butto o lo svendo e ne compro un altro,inveze anni fa se tegniva per anni e anni la stessa roba,per quel se rivava a risparmiar anche. |
chi pensa poco sbaglia tanto (leonardo da vinci) |
 |
|
|
Blaghers
Utente "BLAGHERS"

2510 Messaggi |
Inserito il - 23/01/2007 : 08:26:36
|
Bela Nevio, giusto, la gente ormai no risparmia più come una volta i se magna tuto, oppur de boni triestini i fa puf. Circa le pizzerie, tutti se lamenta che i prezzi xe radoppiadi se non triplicadi, ma perchè allora quando vado a magnar fora la pizza fazo sempre fadiga a trovar posto ????? ùquesto vol dir allora che alla gente ghe sta ben altrimenti nisun andaria a magnar più la pizza e sicuramente i sbaseria i prezzi. Pensemo comunque al fatto che anche se la pizza i la faria pagar la metà, come un gestor de local poderia pagar el camerier, el pizzaiolo e tutto el resto del personal ??????? Za chi lavora presso negozi ecc. ga una paga de fame quindi 1 + 1 ...... |
 |
|
|
nevio
Utente Nagana

Regione: Friuli-Venezia Giulia
900 Messaggi |
Inserito il - 23/01/2007 : 08:46:27
|
| esatto, xe vero i ristoranti xe sempre pieni o quasi, sopratutto le pizzerie e anche qua in francia, come in italia del resto se lamenta tutti de sto euro, ma prima come iera no i se lamentava tutti della lira o del franco?xe vero qua se se abassa i prezzi el personal non se riva a pagar piu',perche' le tasse xe aumentade anche,qua in francia se un camerier beca 1000 euro bisogna darghe el 46 per cento in piu' allo stato cio' vol dir che el camerier non costa piu' 1000 euro al paron ma 1460 ! moltiplica per el cogho el pizzaiolo ecc...,certo che per el cliente la qualita' devi restar la stessa se non de piu' perche' piu' se paga e piu' el servizio devi esser alto. |
chi pensa poco sbaglia tanto (leonardo da vinci) |
 |
|
|
Blaghers
Utente "BLAGHERS"

2510 Messaggi |
Inserito il - 23/01/2007 : 09:01:22
|
| Ecco immaginavo una risposta del genere, te son stado molto chiaro ed esauriente, resta però un problema, qua le tasse aumenta e quindi tra virgolette trovo anche giusto che aumenti el magnar nei ristoranti ma allora una domanda sorgi spontanea, come mai mi ciapo de stipendio sempre quel ?!?!?!?!? ahahahah sfido chiunque a una risposta, e no steme dir che voi ciapè l'aumento, in questo caso per mi l'aumento saria el doppio de quel che ciapavo quando iera la lira. |
 |
|
|
nicola
Utente Boba

594 Messaggi |
Inserito il - 23/01/2007 : 15:04:07
|
Citazione: Messaggio inserito da nevio
ma vara mi son d'accordo con blaghers e penso che la gente ga cambia' de mentalita' , secondo mi no i vol piu' risparmiar tanto ma spenderli perche' adeso la legge del commercio la xe tropo forte, tutte ste pubblicita' promozioni,saldi tutto l'anno quasi, ecco tutte ste robe spingi al consumo e spesso xe un consumo usa e getta,tipo non me piasi piu' quel che go lo butto o lo svendo e ne compro un altro,inveze anni fa se tegniva per anni e anni la stessa roba,per quel se rivava a risparmiar anche.
la mentalita' e' vero che e' cambiata ma non e' da pochi anni... direi che e' da parecchi anni che s'e' fatta avanti la mentalita' del consumismo sfrenato... |
Modificato da - nicola in data 23/01/2007 15:06:33 |
 |
|
|
cenerentola82
Utente Mulon

Regione: Estero
Prov.: Venezia Giulia
Città: Quel che resta de Trieste - Küstenland
392 Messaggi |
Inserito il - 23/01/2007 : 15:23:12
|
citazione: Messaggio inserito da Blaghers
Bela Nevio, giusto, la gente ormai no risparmia più ...
No xe più istriani de una volta. |
La mia Patria comincia a Muja e finissi a Duin |
 |
|
|
Discussione |
|