Forum Trieste - Tatuaggi... e piercing - www.ForumTrieste.it
Forum Trieste

[ Home | Regole Forum | Registrati | Discussioni Attive | Discussioni Recenti | Segnalibro | Messaggi Privati | Sondaggi Attivi | Utenti | Album Fotografico | Download |
Links su Trieste | Cerca nel Forum | FAQ | RSS | Ascolta Radio Punto Zero! ]
Nota bene: Gli attacchi personali non sono graditi: critica le idee, non le persone.
Nome Utente:
Password:
Salva Password
Password Dimenticata?

Tutti i Forum
 Discussioni off-topic
 Discussione generale
 Tatuaggi... e piercing  Condividi
 Nuova Discussione  Rispondi
 Invia discussione a un amico
 Versione Stampabile Bookmark this Topic Aggiungi Segnalibro
I seguenti utenti stanno leggendo questo Forum Qui c'è:
Pagina Successiva
Autore Discussione
Pagina: di 7

Gigi Ganassa
Utente Pomigador

Regione: F., Venezia Giulia
Prov.: Trieste
Città: Trieste

1057 Messaggi

Inserito il - 05/10/2007 : 21:43:14 Link diretto a questa discussione  Mostra Profilo  Invia Email  Visita l'Homepage di Gigi Ganassa  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Gigi Ganassa Invia a Gigi Ganassa un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Forsi gavè za fato sta discussion, comunque me interessava sentir diverse campane riguardo i tatuaggi.
Premesso che per mi ognidun xe libero de farghe al proprio corpo tuto quel che 'l vol, mi comunque no me son fato mai far uno; i motivi xe diversi: anzitutto per la paura del dolor (ma quel xe el meno); poi perchè son volubile, quindi se me fazo un bel disegno oggi, doman volessi sicuramente cambiarlo con un'altro; e poi perchè, senza ipocrisia, trovo comunque che sia una roba un poco esibizionista, cosa che per carattere mi no son.
Tra l'altro mi che son nato alla fine dei anni '60 (e quindi go sicuro una mentalità più "antiquata" della media de sto forum) fin de muleto son sempre stà abituado a considerar i tatuadi come i "marzi", le "nagane", le "bobe" ecc ecc... naturalmente con la moda che xe adesso, son restà un poco spiazzado...
Cossa pensè in proposito? Tatuadi e non, feve avanti!

Ah come podè veder go modificado el titolo, adesso go messo anche i piercing, x chi ga voia de parlarghene!

Modificato da - Gigi Ganassa in Data 19/10/2007 20:52:42

Micianera
Utente Boba

680 Messaggi

Inserito il - 05/10/2007 : 22:42:23 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Micianera Invia a Micianera un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Beh... al contrario tuo... da quando gavevo 13 anni ne go sempre voludo uno..
Al momento ne go 5... e a dirte la verita' nn me interessa che i altri lo vedi o cosa i pensa, a mi i me piasi e punto. Poi cmq fa sempre piacer i complimenti che te ricevi per el disegno, anche se cmq non xè merito tuo...
El + bel xè un leopardo sulla scapola, solo ed esclusivamente el lavor de timbratura ga durado 2h30... ma ga meritado!!!

Un gatto se la cava sempre... facendo le fusa...
Torna all'inizio della Pagina

Gigi Ganassa
Utente Pomigador

1057 Messaggi

Inserito il - 06/10/2007 : 00:01:16 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email  Visita l'Homepage di Gigi Ganassa  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Gigi Ganassa Invia a Gigi Ganassa un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
citazione:
Messaggio inserito da Micianera

Al momento ne go 5... El + bel xè un leopardo sulla scapola, solo ed esclusivamente el lavor de timbratura ga durado 2h30... ma ga meritado!!!

Te sa che uno fra i miei migliori amici ga anche lui un bellissimo leopardo? Sulla spalla però...
Forsi lo gavè fatto far dal stesso tatuador

Micianera
Utente Boba

680 Messaggi

Inserito il - 06/10/2007 : 10:15:50 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Micianera Invia a Micianera un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Tutto pol essere... mi la prima volta lo go visto sulla schiena de una mula... e me ne son innamorada...
Cmq sia el tatuador xe' Alby de Monfalcon

Lesaaa
Utente Bacuco

1401 Messaggi

Inserito il - 06/10/2007 : 21:31:49 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email Invia a Lesaaa un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
mi no go tatuaggi ancora.... ma per el significato che ga el tatuaggio ognu dovesi farse el suo. no vedo el senso de aver tatuaggi uguali a qualcun altro. mio parer. poi chiaramente ognun xe libero de far quel che vol..

* No so, no go e comunque no capiso! *

despar
Utente "BLAGHERS"

Città: trieste

1562 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 10:31:17 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email Invia a despar un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
giusto,mi doman vado a farme per amor del propio lavor el tatuaggio del pino del despar che no go visto ancora in giro

il ruttista è dentro di noi

misonmi
Utente Bubez

216 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 10:53:06 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di misonmi Invia a misonmi un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Mi me spaventa quando un simbolo diventa la moda del momento.Qualche anno fa iera el geco e tutti tatuadi col geco...dopo el codice a barre...e tutti col codice a barre e dopo la corona...Che triste , un poco de fantasia muli!Mi go un ramo de rose che parti dal pie e se inverigola su per el polpaccio , 3 giorni de lavor de 4 ore l'uno , un dolor che no ve conto , ma ga merità.

luckyluke
Utente Boba

511 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 11:50:54 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di luckyluke Invia a luckyluke un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
citazione:
Messaggio inserito da misonmi

Mi go un ramo de rose che parti dal pie e se inverigola su per el polpaccio , 3 giorni de lavor de 4 ore l'uno , un dolor che no ve conto , ma ga merità.

dolor xchè sponzeva? el ramo de rose, intendo...

Micianera
Utente Boba

680 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 13:13:01 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Micianera Invia a Micianera un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Beh ripeto a mi cosa pensa i altri me interessa sai poco... mi amo le pantere, i leopardi, i giaguari... etc etc.
Le impronte che go sulla caviglia ghe le go chieste direttamente al WWF, xke le sia originali de pantera... Xe tanti che le ga... ma nissun sa che le mie le xe "originali" de sta bestia e nn me interessa nianche che i sappi...
Se anche i altri ga un amor x questi animali nn vedo el xke nn se lo dovessi far...
Quanta gente ga la carpa? Quanta gente ga le rose? Quanta gente ga i simbolini cinesi?
Ma x ognidun el significato cambia... i lo ga fato x un diverso motivo.. e in un diverso momento...
Se dopo xe' qualchedun che se fa i tattuaggi solo x la moda beh el se pentira' ben presto e sarà solo un suo problema e nn mio....

misonmi
Utente Bubez

216 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 15:36:09 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di misonmi Invia a misonmi un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Per mi un se pol tatuar anche un s######## in fronte se ghe fa piazer , mi parlavo solo che me par stupido seguir una moda del momento per farse un tatuaggio.Anche mi go pronto el disegno de una tigre che sbuca dalle frasche , sarà altri 2000 de lori che lo gaverà , ripeto , parlavo solo de mode momentanee e visto che el tatuaggio xe permanente...'co passa la moda , te se lo strichi e sotto te se fa un altro?????No parlavo de ti , Micianera , iera un discorso generale.Sì Luckyluke , te dovesi saver cos che soffro ancora co me grato per via dei spini!!!!

Micianera
Utente Boba

680 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 16:28:40 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Micianera Invia a Micianera un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Nessun problema.. , ma preferivo puntualizar...
Anche mi son d'accordo sul discorso che xe una str****ada farse qlc solo xke lo ga un calciador x esempio... o xke al "momento" va'....

DarioTS
Utente Bacuco

Città: Chiarbola

1390 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 20:33:19 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di DarioTS Invia a DarioTS un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Mi no ghe ne go, però ogni tanto ghe penso e so cos che me faria: L'Alabarda

Gigi Ganassa
Utente Pomigador

1057 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 21:58:53 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email  Visita l'Homepage di Gigi Ganassa  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di Gigi Ganassa Invia a Gigi Ganassa un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Come che go dito all'inizio, mi no go timbri e penso che mai me li farò, ma se proprio dovessi far uno penso che me faria tatuar un disegno de M. C. Escher (grandissimo disegnator del '900, chi no lo conossi - ma de sicuro gavè visto in giro qualche sua opera - el provi a far una ricerca sul web)! Meto qua de seguito un suo piccolo lavoro.

Immagine:

41,21 KB

Modificato da - Gigi Ganassa in data 07/10/2007 22:07:04

DarioTS
Utente Bacuco

Città: Chiarbola

1390 Messaggi

Inserito il - 07/10/2007 : 22:11:34 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di DarioTS Invia a DarioTS un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Figo, ma non me piasi come tatuaggio. Piutosto come poster o come sfondo sul cellulare

misonmi
Utente Bubez

216 Messaggi

Inserito il - 08/10/2007 : 08:17:49 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Invia Email  Clicca per vedere l'indirizzo MSN di misonmi Invia a misonmi un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Mi no me dispiasi el disegno e lo vedesi ben come tatuaggio...Me fa un poco de impresion quele sariandole impicade , ma no xe mal!

Tomtom
Utente Nagana

Città: Opicina

805 Messaggi

Inserito il - 08/10/2007 : 11:23:51 Link diretto a questa risposta  Mostra Profilo  Visita l'Homepage di Tomtom Invia a Tomtom un Messaggio Privato  Rispondi Quotando Segnala al moderatore
Pel momento non me son ancora timbrado, ma se dovessi farme un tatuaggio lo faria in un logo dove non lo posso veder cusì facilmente, cusì forse non me stufo.
Da quel che me risulta, i nobili nel medioevo i se tibrava cusì in caso de morte in battaglia iera più facile recuperarli.
Tutte le mode xe destinade a cambiar, comunque al geometri, scole alte, a metà degli anni movanta za se parlava de farse el codice a barre drio el collo. Ma l'idea doveva esser copiada da un qualche film

Che te gabi el machinon o che te giri a pie .. el zervel resta sempre quel
Pagina: di 7 Discussione  
Pagina Successiva
 Nuova Discussione  Rispondi
 Invia discussione a un amico
 Versione Stampabile Bookmark this Topic Aggiungi Segnalibro
Vai a:

Forum Trieste © 2004 - 2010 Cayo! Effe Torna all'inizio della Pagina
Pagina generata in 0,28 secondi. Herniasurgery.it | SuperDeeJay.Net | Snitz Forums 2000

Forum Trieste - www.ForumTrieste.it