| Autore |
Discussione |
|
ladyM
Utente Picarin

Regione: Friuli-Venezia Giulia
Prov.: Gorizia
Città: monfalcone
10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 11:51:14
|
Ciao a tutti..me son pena inscritta..stavo zercando dei consigli per un piercing e go trovà sto forum..go varda un poco in giro e xe sai cocolo..cussi go deciso de iscriverme.. :) Buona giornata a todos..ciauz!
|
ladyM
|
|
|
Riky1964
Utente Tandul

Regione: F., Venezia Giulia
Prov.: Trieste
Città: Trieste
76 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 12:04:14
|
| Brava e benvenuda....proprio de Monfy? |
Riky1964 |
 |
|
|
ladyM
Utente Picarin

10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 12:05:40
|
| ja...vivo a Monfy da 11 anni..prima iero a Trieste..e deso lavoro a Trieste e son praticamente sempre qua..spero a breve de trasferirme qua perchè andar su e zo sta diventando pesantin.. |
ladyM |
 |
|
|
Riky1964
Utente Tandul

76 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 12:08:04
|
mo xe quaranta che son a Trieste, lavoro e ghe vivo ma el mio desiderio saria de tornar. Qua xe ssai stress. Son nato la... ma no xe facile.. |
Riky1964 |
 |
|
|
ladyM
Utente Picarin

10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 12:48:45
|
| mi inveze el contrario..femo scambio de casa? :D xD beh ma se te ga piantà radici qua xe dura si tornar a Monfy..mi non me trovo sai ben..si bon xe sempre più tranquillo de città ma non xe più come una volta..no so..mi me trovo sai meio qua..magari col tempo cambierò idea..:) |
ladyM |
 |
|
|
Riky1964
Utente Tandul

76 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 12:52:28
|
| Ghe volessi cambiar anche lavor; far su/giu diventa pesante. Trovassi de cambiar posto de lavor, un scambio casa se podessi anche far mi stago in casa del'Ater |
Riky1964 |
 |
|
|
ladyM
Utente Picarin

10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:03:21
|
| si bon ma iera per dir :) mi stago con i miei (ancora per poco)..a meno che no te vol diventar un fio adotivo..:D cmq anche mi stavo in Ater prima de trasferirme..deso spero de trovar qualcosa qua cussi no go de carigarme quei 100 km al giorno..che alla lunga diventa pesantucci..cmq te auguro de trovar lavor zona monfy cussi te pol avverar el tuo desiderio! :) mai molar! |
ladyM |
 |
|
|
Riky1964
Utente Tandul

76 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:05:22
|
...e be...resta sempre più giorni che luganighe  |
Riky1964 |
 |
|
|
Donnaflor
Utente "BLAGHERS"

2475 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:06:11
|
Ciau cara,un poco de qua un poco de là, ti.... e noi qua semo!  |
penso positivo!
|
 |
|
|
Freestyler
Utente "BLAGHERS"

Città: Trst
2595 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:07:08
|
Ciau Lady e benvenuda!
100 km al giorno xe pesantucci, però magari te se pol toglier el sfizio de tirar qualche piena per la costiera... ammesso che la sia libera!  |
In teoria, non c'è nessuna differenza fra teoria e pratica. Ma, in pratica, c'è. - (Jan L.A. van de Snepscheut). Io ho la panzetta, tu sei brutto. Io posso dimagrire... MA TU? |
 |
|
|
ladyM
Utente Picarin

10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:11:59
|
grazie!!! :)
citazione: Messaggio inserito da Freestyler
Ciau Lady e benvenuda!
100 km al giorno xe pesantucci, però magari te se pol toglier el sfizio de tirar qualche piena per la costiera... ammesso che la sia libera! 
eheheh..si saria figo..ma fazo l'autostrada..me diverto solo ogni tanto in superstrada..ma non stamattina.. che davanti de mi me son vista questo:
Immagine:
 608,15 KB
nissun che se gabbi fermà..a parte mi e mio moroso..iera tutto sparso per la strada.. |
ladyM |
 |
|
|
Freestyler
Utente "BLAGHERS"

2595 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:25:07
|
| Alla faccia del tiro! Ma i ga fatto tutto soli? |
In teoria, non c'è nessuna differenza fra teoria e pratica. Ma, in pratica, c'è. - (Jan L.A. van de Snepscheut). Io ho la panzetta, tu sei brutto. Io posso dimagrire... MA TU? |
 |
|
|
ladyM
Utente Picarin

10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:39:06
|
| tutto solo..iera un signor rumen sulla 50ina..bon ma piovigginava..xe facile scivolar su quella specie de "limo" che se forma..el bel xe che xe parti in mezzo alla strada tutta la roba che iera in macchina..iera pien!!da robe de magnar a robe de vestir, documenti, tochi dell'auto..un casin |
ladyM |
 |
|
|
Freestyler
Utente "BLAGHERS"

2595 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 13:47:29
|
| Hmm... dalla foto sembra che el tornerà casa a pie... |
 |
|
|
ladyM
Utente Picarin

10 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 15:40:52
|
| ma sicuro povero..ma penso proprio che stessi venindo dalla Romania a Trieste..bon cmq me dispiasi lo stesso..scusime ma cosa vol dir discussion calda?:D |
ladyM |
 |
|
|
Freestyler
Utente "BLAGHERS"

2595 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2010 : 15:44:32
|
Che ga più de 10 risposte  |
 |
|
|
Discussione |
|